معرفي بهترين سايت سئو خارجي و لينك بيلدينگ

۱۳۱ بازديد

روش جستجوگرها خارجي براي بهبود رتبه بندي سايت
تاريخ انتشار: 2018/04/18
سايت جستجوگرها شامل دو بخش است: جستجوگرها داخلي (PPAGE SEO) و جستجوگرها خارجي (offpage SEO). جستجوگرها خارجي مجموعه اي از اقدامات است كه شما مي توانيد براي بهبود رتبه بندي سايت خود را در موتور جستجو با استفاده از سايت هاي ديگر است. در اين مقاله, ما شما را به معرفي 25 روش از يك سايت جستجوگرها خارجي.

مدير عامل خارجي چيست؟
يك سايت جستجوگرها خارجي است?

شما ممكن است فكر كردن در مورد لينك در طول جستجوگرها را در سايت خود. لينك ها يك بخش مسلم از يك سايت جستجوگرها خارجي, اما اين همه نيست.

جستجوگرها خارجي اشاره به تمام فعاليت هاي كه در خارج از سايت شما رخ مي دهد براي افزايش رتبه بندي سايت شما و ايجاد يك جستجوگرها بهتر براي سايت شما. اين فعاليت ها شامل لينك, استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي, بازاريابي موثر, و بيشتر.

به عنوان مثال ، اگر شما يك پست وبلاگ عالي بنويسيد و يك لينك به يك تأثيرگذار آن را در صفحه خود قرار دهيد ، شما در واقع يك فعاليت SEO خارجي را با استفاده از بازاريابي تأثيرگذار انجام مي دهيد.

اما سوال واقعي اين است كه آيا جستجوگرها آفلاين به شما كمك مي كند سايت خود را در نتايج جستجو رتبه بندي كنيد ؟

در واقع جستجوگرها خارج از سايت مي گويد موتورهاي جستجو مانند گوگل چگونه افراد ديگر مربوط به سايت شما. لينك هاي با كيفيت بالا و نظرات مثبت سوابق سايت شما ، بيشتر احتمال دارد كه آن سايت خود را در رتبه بندي بالاتر در نتايج جستجو قرار داده است.

پيشنهاد وب سايت: استراتژي مديرعامل در مراحل 11 در 2019

خارج از سايت استراتژي جستجوگرها
1. حضور يك استراتژي اتصال داخلي در استراتژي جستجوگرها خارجي
آيا مي خواهيد براي دريافت بيشتر Baklanov؟ براي انجام اين كار ، ابتدا بايد اتصالات داخلي خود را بهبود ببخشيد. استراتژي قوي لينك داخلي سايت خود را براي لينك هاي خارجي آماده خواهد شد. در واقع ، آن را به يك اثر قيف. اگر كسي مي پيوندد سايت خود از طريق لينك دهنده و يا بك لينك, شما بايد مطمئن شويد كه صفحه را در سايت خود را بهينه سازي شده است به آن تغيير مسير به صفحات ديگر در سايت. استراتژي جستجوگرها خارج از سايت شما بايد يك استراتژي اتصال داخلي قوي باشد.

2. داشتن يك استراتژي پيوند قوي
شما بايد يك استراتژي جستجوگرها خارج از سايت قوي و لينك دهنده قوي و با كيفيت بالا براي سايت شما.

3. ايجاد محتواي با دوام و با كيفيت بالا
من مي دانم كه اين نكات و ترفندها در حال حاضر به شما داده مي شود تا آنها را به طور كلي به جستجوگرها داخلي سايت خود اعمال كنيد. اما اگر مي خواهيد لينك به سايت شما ، چيزي است كه شما بايد آنها را دليلي براي انجام اين كار. توليد محتواي با كيفيت بالا بهترين علت اين مشكل است.

4. ارائه خود را به عنوان يك رهبر فكري
اگر براي اولين بار يك مخاطب تخصصي ايجاد كنيد ، ارتباط قوي تر و بهتر با مخاطبان خود خواهيد داشت.

تجربه بيشتر به شما ارائه, با ارزش تر مطالب خود را خواهد. اين در نهايت منجر به بيشتر مردم به اشتراك گذاري آن و مربوط به آن. براي ايجاد رهبري ذهني ، بايد اطمينان حاصل كنيد كه محتواي شما معتبر و مناسب است .

5. نقل قول, مصاحبه ها و بيشتر.
اگر مي خواهيد نام خود را در ميان مخاطبان شناخته شده ، تشويق مردم به مصاحبه و خواندن نقل قول. اين نه تنها كمك به شما را به مطالب تخصصي خود را با نام تجاري بلكه افزايش اعتبار نام خود و ايجاد يك مخاطب جديد احتمال اين كه مخاطبان سايت شما اتصال به بيشتري مي دهد.

اين مشكل كار مي كند راه ديگري در اطراف. براي مثال اگر شما نياز به جمع آوري نظر كارشناس و به نقل از كارشناسان صنايع شما نياز داريد, شما مي توانيد با آنها تماس بگيريد و قادر به به اشتراك گذاري لينك با سايت آنها بخواهيد آنها را براي.

6. حضور رسانه هاي اجتماعي قوي براي بهبود سايت خارجي جستجوگرها
جستجوگرها خارجي-حضور در شبكه هاي اجتماعي

گوگل گفت كه هيچ شبكه اجتماعي وجود ندارد كه به طور مستقيم بر رتبه بندي بالا سايت و جستجوگرها داخلي سايت تاثير بگذارد. اما مطمئنا مي تواند به طور غير مستقيم به جستجوگرها در خارج از سايت كمك كند. براي انجام اين كار ، مي توانيد يك قطعه بزرگ از محتوا را بنويسيد و آن را در Facebook ، Twitter ، Linkedin و ديگر شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.. اين مي تواند بسياري از لينك ها براي شما, و همانطور كه مي دانيد, لينك ها يك عامل رتبه بندي مستقيم. در استراتژي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، تعداد لينك ها ، و همچنين به اشتراك گذاري آنها ، امتياز سايت را افزايش مي دهد.

براي دريافت مزاياي غير مستقيم از رسانه هاي اجتماعي, شما نياز به يك استراتژي جامع, حضور فعال, و يك طرح محتواي قوي.

7. ارتباط با تاثيرگذاران براي يك سايت جستجوگرها خارجي
چه كسي نفوذ دارد ؟
كسي كه معمولا بسياري از پيروان در شبكه هاي اجتماعي قرار مي دهد تا صدها و حتي هزاران نفر از پست هاي خود را و سهام با مخاطبان زيادي دريافت لايك و نظرات.

شما مي توانيد جذب مخاطبان بزرگ با استفاده از نفوذ بازاريابي و يا نفوذ بازاريابي. اين نوع بازاريابي بازاريابي انعطاف پذير است و كمك مي كند تا شما را وادار به دانستن نام تجاري خود را براي مخاطبان جديد.

تصور كنيد اگر كسي به شما اعتماد توصيه يك نام تجاري جديد, شما به احتمال زياد به گوش دادن به توصيه هاي خود و استفاده از آن نام تجاري.

اين هسته تاثير گذار بازاريابي است و معمولا شامل يك فرايند 3 مرحله اي است كه:

شناخت عامل تاثير
دستيابي به نفوذ
آنها را متقاعد به بازديد از يك يا چند بخش از مطالب خود را و به اشتراك گذاري آن
8. نظر و تعامل در وبلاگ ها و انجمن ها
ابزارهاي جستجوگرها خارجي در وبلاگ ها و انجمن ها

اين روش مربوط به تفكر رهبري است. درست است كه ايجاد نظرات و نظرات در وبلاگ ها به طور خودكار شما را متصل نمي كند ، اما نام تجاري شما را در انجمن ها و وبلاگ هاي مهم قابل تشخيص مي كند.

بنابراين سعي كنيد وبلاگ هاي محبوب را در صنعت خود شناسايي كنيد و نظرات خود را در آنجا بگذاريد. ارسال نظرات در انجمن ها و وبلاگ ها محبوب مي تواند به شما يك وبلاگ نويس تشخيص را, و همچنين خوانندگان وبلاگ را تحت تاثير قرار. درگير شدن در مكالمات صنعت كمك خواهد كرد كه شما را با افراد با نفوذ ارتباط برقرار كنند ، و در آينده ، شما قادر خواهيد بود به آنها متصل به سايت شما.

9. ايجاد يك كمپين تبليغاتي براي سايت هاي جستجوگرها خارجي
اين فوق العاده است اگر شما محتواي جالب ايجاد كرده ايد ، اما كار شما هنوز انجام نشده است.

مطمئن شويد كه شما در رسيدن به حق مردم با ايجاد يك كمپين بازاريابي ديجيتال. اگر در مكالمات مربوط به شركت رسانه هاي اجتماعي صنعت شما ، شما بايد آن را از آنجا انجام دهيد ، برخي از هسته ها مي دانند ، و مهمتر از همه ، آنها نيز بايد حضور داشته باشند كه شما مي دانيد. پس از شما انجام تحقيقات كمي شما قادر خواهيد بود براي پيدا كردن بسياري از وبلاگ نويسان و رهبران فكري در صنعت شما. هنگامي كه شما در پيدا كردن يك مقاله در يك وبلاگ معتبر, فكر مي كنم در مورد آن وبلاگ و ارسال يك ايميل يا پيام براي ديدن اگر آنها علاقه مند به اشتراك گذاري پست خود را. به ياد داشته باشيد كه ايميل اصلي هميشه مي تواند ناديده گرفته شود و در همان محل باشد ، بنابراين هميشه ايميل هاي بعدي را آماده كنيد.

10. ارتباط با افراد مناسب
براي پيگيري از آنچه در مورد يكي از قبلي گفته شد ، شما نياز به پيدا كردن افراد مناسب و با آنها تماس بگيريد.

اين نياز به تحقيقات اساسي. شما بايد مطمئن شويد كه تاثير گذار شما در پيدا كردن بيش از فقط يك كاربر به طور منظم با پيروان متعدد است. مراقب باشيد كه اين افراد هستند و چگونه مشتاق پيروان خود هستند. به عنوان يك فرد مشغول به كار در همان صنعت شما مي خواهيد لزوما به اين معني نيست كه مخاطبان خود را نيز يكي از شما انتظار مي رود. بنابراين زمان براي شناسايي اين افراد و تشخيص عوامل تاثيرگذار را. هنگامي كه شما پيدا كنيد كه فرد مناسب, از آن زمان به آنها تماس بگيريد.

شما تنها مي توانيد با تماس با اين افراد از طريق ايميل و نه از طريق سايت آنها بخشي از اين اطلاعات در دسترس براي شناسايي كسي كه بايد به شما كمك كند حركت به سايت شما در حال اتصال به صفحه آنها را پيدا كنيد.

11. استفاده از وبلاگ مهمان براي بهبود سايت خارجي جستجوگرها
وبلاگ مهمان يكي از موثر ترين راه براي ايجاد لينك است. براي شروع اين, شما بايد به دنبال چند قدم كه شامل:

تعريف تفكر خود را.
وبلاگ خود را با پست هاي با كيفيت بالا و صنعتي پر كنيد.
شناسايي بهترين وبلاگ نويسان در صنعت شما و نشريات آنها به عنوان وبلاگ مهمان منتشر.
تماس با وبلاگ هاي مرتبط براي به اشتراك گذاشتن لينك.
اين چيزهايي كه شما بايد براي وبلاگ مهمان خود را در نظر بود. هنگامي كه شما در پيدا كردن چند چنين وبلاگ ها و وبلاگ نويسان, صحبت كردن با آنها در مورد به اشتراك گذاري محتوا, به اشتراك گذاري لينك, و وبلاگ مهمان.

به ياد داشته باشيد كه كيفيت برگه هاي راي در اين مرحله بسيار مهم است. نگاهي هم به ايجاد يك پست مهمان با كيفيت.

12. استفاده از ويدئو
جستجوگرها خارجي – استفاده از ويدئو

نبايد ناديده گرفته شود كه اين ويديو آخرين محتواي توليد شده در اين روزها است. يوتيوب به تنهايي دريافت بيش از 30 ميليون بازديد كننده در روز.

تعيين كنيد كه كدام ويديو براي كار شما مناسب است.

شما مي توانيد به سادگي با ايجاد محتواي ويدئويي و اتصال به كانال شروع كنيد. فيلم هاي خود را نيز بايد بهينه سازي شود, و همچنين مطالب ديگر. براي اين كار ، شما نياز به وارد كردن كلمات كليدي و مطمئن شويد كه فيلم هاي خود را با كيفيت بالا هستند. صفحه خود را با فيلم هاي مربوطه و لينك هاي محتواي عميق ايجاد كنيد و منتظر بسياري از لينك ها باشيد.

13. نمايش به صورت اسلايد يك راه ارزشمند براي بهبود سايت هاي جستجوگرها خارجي است
نمايش به صورت اسلايد است كه اغلب ناديده گرفته, اما مي تواند يك ارزش افزوده براي مديران اجرائي برنامه در خارج از سايت شما.

دليل اين است كه گوگل واقعا نشان مي دهد اسلايد را دوست دارد. بنابراين مطمئن شويد كه حساب خود را با كلمات كليدي و لينك هاي داخلي بهينه سازي شده, و همچنين ديگر حساب هاي رسانه هاي اجتماعي.

14. نظارت بر عملكرد براي شناسايي محتواي مشابه
پيام هاي كاربردي براي يك دليل بسيار مفيد هستند, دليل اصلي بودن به شما در حفظ و تا تاريخ با تحولات صنعت شما. اما اين نيز يك راه عالي براي پيگيري اخبار در مورد صنعت شما و ايجاد نشريه مناسب است. با اين كار ، شما مي توانيد مخاطبان جديد برسد.

15. دنبال لينك در سايت خود را به بهبود ظاهر جستجوگرها خود را به يك سايت خارجي قوي ، شما نياز به پيگيري چگونه بسياري از لينك دهنده و چند بار شما بيش از يك دوره معيني از زمان دريافت كرده ام. ابزار هاي بسياري براي كمك به شما پيگيري اين وجود دارد. با استفاده از اين ابزار اجازه مي دهد تا شما را به نظارت بر تمام كلينيك هاي خود را. اين اجازه مي دهد تا شما را به كنترل كيفيت لينك ها و مطمئن شويد كه اين لينك ها آنهايي كه شما به دنبال و در غير اين صورت آنها را اصلاح.

16. ساخت يك لينك قبل از لينك
لينك جستجوگرها خارجي

اين جايي است كه, واقعا تركيب مشاركت در گروه, نظرات و نظرات, كمپين هاي تبليغاتي, و غيره. زيرا, درست مثل در دنياي واقعي, تعامل واقعا باعث مي شود شما با ديگران ارتباط برقرار و دريافت ارتباط بيشتر, و همچنين به زبان راست قرار مي گيرند.

سعي كنيد به تكيه بر خريد لينك و يا ديگر تكنيك هاي swat, اما به جاي سعي كنيد براي برقراري ارتباط آنلاين و به رسميت شناختن از سايت هاي ديگر. اين باعث مي شود آن را بسيار ساده تر و بيشتر شما مي توانيد لينك دهنده براي سايت شما.

17. دسترسي به رسانه ها براي بهبود سايت جستجوگرها خارجي
دسترسي به خبرنگاران و توصيه هاي آنها راه ديگري براي كمك به بهبود جستجوگرها خارج از سايت است.

برخي از سايت ها به طور خاص براي اين منظور ساخته شده است. شما مي توانيد روزنامه نگاران را از طريق اين سايت ها در يك موضوع خاص ارسال كنيد و از آنها بخواهيد كه با آن موضوع كمك كنند. اگر كار خود را مربوط به تجربه خود را, شما مي توانيد آنها را براي يك لينك به سايت خود را بپرسيد.

18. تمركز بر محتواي منحصر به فرد
محتواي جذاب هميشه محتواي غير منتظره است. بنابراين در مورد ايجاد چند قطعه از طنز در محتواي سايت خود نگران نباشيد. محتوا كه تداعي احساسات در مخاطبان است به احتمال زياد از طريق آنها منتقل مي شود.

19. ايجاد تصاوير
اگر شما توانايي ايجاد تصاوير با كيفيت بالا (به ويژه infographics) داريد ، بايد اين كار را براي بهبود جستجوي خارجي SEO انجام دهيد. نه تنها به خاطر تصوير سرعت قابل حمل هستند بلكه به اين دليل است كه 74 درصد از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي با استفاده از اين روش كه شكل وبلاگ هاي كه 68% نيز فيلم ها هستند كه 60 درصد بزرگتر كه منجر به موفقيت سايت شما و بزرگتر خواهد شد.

سعي كنيد براي بهينه سازي تصاوير خود را. به اين ترتيب ، هنگامي كه كسي تصوير شما را به اشتراك مي گذارد ، لينك شما نيز در صفحه اي كه در آن نوشته شده است قرار مي گيرد.

20. ارائه تجربه خود در دانشگاه ها
مديران اجرائي خارجي-ارائه تجربه خود را در دانشگاه

لينك هاي با كيفيت بالا و معتبر بيشترين توجه را از گوگل جلب مي كنند. به همين دليل است كه همه تلاش مي كنند چنين ارتباطي ايجاد كنند. اتصالات علمي و علمي براي بالا بردن رتبه شما عالي هستند.

ارسال تخصص خود را به دانشگاه ها و كالج براي اين منظور. يافتن هر برنامه مربوط به كسب و كار و يا صنعت خود را كنيد و سعي كنيد به ارائه منابع مرجع مفيد براي آن.

21. براي لينك هاي نامعتبر در سايت هاي ديگر را بررسي كنيد
استراتژي لينك هاي خراب كار مي كند با چك كردن و تجزيه و تحليل لينك در سايت ديگر ، پيدا كردن لينك هاي خراب ، و دسترسي به صاحب سايت. براي استفاده از اين استراتژي آماده براي شخص ديگري براي پيدا كردن لينك هاي شكسته به سايت خود را دريافت كنيد. به اين ترتيب ، هنگامي كه با مالك سايت تماس مي گيريد ، مي توانيد لينك هاي شكسته را به مقالات خود جايگزين كنيد. يا شما فقط مي خواهيد لينك خود را به جاي لينك هاي شكسته خود را.

اما چرا اين استراتژي كار مي كند ؟ پس هيچ كس را دوست دارد به لينك هاي شكسته و اين لينك هاي شكسته از دست دادن مشتريان بالقوه در سايت اين استراتژي بسيار موثر است.

در واقع ، شما به آنها كمك كرده ايد كه اتصالات شكسته خود را پيدا كنند ، و شما بيشتر احتمال دارد كه آنها نيز كمك كنند.

22. ايجاد راهنماهاي سفر اصلي و پژوهش
يك پست مرجع (راهنما پست) ، بررسي ، و يا چك ليست مي تواند يك راه عالي براي ايجاد لينك دهنده. اگر مطالب خود را اصلي و مرتبط است, شما به احتمال زياد دريافت لينك از طريق آن, به عنوان اينترنت در حال حاضر نياز به اين محتوا.

بنابراين اگر شما انجام تحقيقات مناسب با داده هاي اصلي وبلاگ نويسان و نويسندگان قطعا استفاده از آن و مربوط به آن است. اين به اين معني است كه ، در اصل ، آنها بايد با تحقيقات و دستورالعمل هاي اصلي شما مرتبط باشند.

اين لزوما به اين معنا نيست بسياري از تحقيقات و زمان زيادي را براي شما, اما شما مي توانيد آن را از طريق تحقيق و جمع آوري اطلاعات دقيق.

23. ايجاد يك رويداد
ايجاد يك رويداد و يا يك هديه بزرگ مي تواند يك راه عالي براي جلب توجه مطبوعات براي كسب و كار شما. براي انجام اين, شما نياز به انتشار اطلاعات در مورد اين رويداد در وب سايت خود. اين نيز يك راه عالي براي ايجاد لينك به صفحه رويداد شما است.

24. براي نوشتن يك رضايت
اين يك راه بسيار ساده است. كافي است براي نوشتن يك رضايت براي يك محصول مشابه به طوري كه شما به سادگي مي توانيد آن را از طريق آن اتصال. از آنجا كه آنها دوست دارند كه ديگران نيز رضايت خود را با محصولات خود را ببينيد و در نتيجه با سايت خود ارتباط برقرار كنند.

25. تماس با ديگران و اجازه دهيد آنها را در مورد اين لينك مي دانم
جستجوگرها تبادل لينك خارجي

اين خوب است براي اضافه كردن لينك از ديگران به مطالب خود را. شما اين كار را انجام مي دهيد زيرا محتواي آنها مربوط به محتواي شما است يا براي مخاطبان مفيد است و به حمايت از مقاله شما كمك مي كند.

هنگامي كه شما انجام, اجازه نويسنده مي دانم. اين نه تنها به شما كمك خواهد يك رابطه بين شما و آنها را ساخت, اما آنها همچنين مي توانيد به سايت خود را در آينده مربوط.

شروع به كار با يك مدير عامل خارجي
جستجوگرها آفلاين بخشي جدايي ناپذير از بهينه سازي سايت ، افزايش ترافيك سايت و جذب مخاطبان است. استراتژي هاي ذكر شده در بالا كمك خواهد كرد كه شما براي ايجاد روابط است كه در نهايت منجر به لينك هاي بيشتر و بيشتر ترافيك وب سايت براي سايت شما.

 

ما فقط تحت پوشش ام 25 استراتژي براي شما در اينجا, اما بسياري از گزينه هاي بيشتر كه به شما كمك خواهد بهينه سازي جستجوگرها در خارج از سايت وجود دارد.

منبع : http://hoo.gg/tjWwX

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.